I olag

Nu var det väldigt längesen jag skrev här, förlåt. Ska nog göra ett försök att uppdatera lite oftare nu, hoppas jag.
Vi har iallafall en ny skiva på gång, förutom "lägger fram". Med egna låtar då alltså.
Det är som vanligt 6 låtar och några av dem handlar mycket om den vackra staden Östersund, som ju är Anaugh Condas hem. Hon som skriver texterna (jag) bestämde sig för att flytta till Göteborg på obestämd tid (därmed inte sagt att jag blir borta för alltid) och eftersom hon är en sentimental jävel så föll det sig naturligt att tillägna skivan till Östersund. Namnet på nya alstret blir "I olag", har jag för mig att vi bestämde.
Hur som helst, den borde vara färdig vilken dag som helst!
När den släpps uppdaterar vi mer med låttitlar, medverkande etc.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0